SPARK EROSION ကို ရွာေဖြျခင္း
MAN B&W ရဲ႕ Service
Letter အရ Main Bearing ေတြ အလြန္အကၽြံပြန္းစားသြားတာကို အခ်ိန္မွီမေတြ႔ရွိတာေၾကာင့္
Spark Erosion အေျခအေနေတြ ျဖစ္ပၚေနတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္… Main Bearing Top Clearance နဲ႔
Cranksahft Deflection ေတြကို တိုင္းတဲ့ အခါ ရရွိလာတဲ့ အတိုင္းအထြာကို သက္ဆိုင္ရာအင္ဂ်င္ရဲ႕Reference
Value နဲ႔ ႏိႈင္းယဥ္ရမဲ့အစား Instruction Manual ထဲက Maximum Value ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ေနၾကတာေၾကာင့္
Main Bearing စားသြားတာကို သိရတာ အလြန္ေနာက္က်သြား ပါတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္…
MAN B&W ရဲ႕ အၾကံျပဳခ်က္ကေတာ့
အနည္းဆံုး တႏွစ္တခါ Main Bearing Top Clearance နဲ႔ Crankshaft Deflection တိုင္းထြာဖို႔ပါပဲ…
တိုင္းထြာပံုနဲ႔ အခ်ိန္အပိုင္းအျခားကို Instruction Manual ထဲမွာ ရွိျပီး မၾကာခဏ တိုင္းထြာတာဟာလည္း
အေျခအေန ေစာင့္ၾကည့္ျခင္းကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္…
Spark Erosion လကၡဏာကို ရွာေဖြသိရွိႏိုင္ဖို႔
MAN B&W Service Letter က ဓါတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ ေဖၚျပထားပါတယ္…
Journals ေတြ၊ Main Bearing ေတြ၊ Thrust Collar ေတြမွာေတြ႔ရမဲ့ သိသာျမင္သာတဲ့ ပံုေတြျဖစ္ပါတယ္…
ကိုးကား (Reference) ။ ။ DNV Casualty Information No. 2-11, April
2011
MAN
B&W Service Letter SL08-498/ABB
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.