Friday, August 22, 2014

SPARK EROSION နဲ႕ SHAFT GROUNDING DEVICE အပိုင္း (၂)

SPARK EROSION ကို ရွာေဖြျခင္း

MAN B&W ရဲ႕ Service Letter အရ Main Bearing ေတြ အလြန္အကၽြံပြန္းစားသြားတာကို အခ်ိန္မွီမေတြ႔ရွိတာေၾကာင့္ Spark Erosion အေျခအေနေတြ ျဖစ္ပၚေနတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္… Main Bearing Top Clearance နဲ႔ Cranksahft Deflection ေတြကို တိုင္းတဲ့ အခါ ရရွိလာတဲ့ အတိုင္းအထြာကို သက္ဆိုင္ရာအင္ဂ်င္ရဲ႕Reference Value နဲ႔ ႏိႈင္းယဥ္ရမဲ့အစား Instruction Manual ထဲက Maximum Value ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ေနၾကတာေၾကာင့္ Main Bearing စားသြားတာကို သိရတာ အလြန္ေနာက္က်သြား ပါတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္…
 
MAN B&W ရဲ႕ အၾကံျပဳခ်က္ကေတာ့ အနည္းဆံုး တႏွစ္တခါ Main Bearing Top Clearance နဲ႔ Crankshaft Deflection တိုင္းထြာဖို႔ပါပဲ… တိုင္းထြာပံုနဲ႔ အခ်ိန္အပိုင္းအျခားကို Instruction Manual ထဲမွာ ရွိျပီး မၾကာခဏ တိုင္းထြာတာဟာလည္း အေျခအေန ေစာင့္ၾကည့္ျခင္းကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္…

Spark Erosion လကၡဏာကို ရွာေဖြသိရွိႏိုင္ဖို႔ MAN B&W Service Letter က ဓါတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ ေဖၚျပထားပါတယ္…

Journals ေတြ၊ Main Bearing ေတြ၊ Thrust Collar ေတြမွာေတြ႔ရမဲ့ သိသာျမင္သာတဲ့ ပံုေတြျဖစ္ပါတယ္…


ကိုးကား (Reference) ။   ။ DNV Casualty Information No. 2-11, April 2011 
                                    MAN B&W Service Letter SL08-498/ABB

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.