အပိုင္း (၁) ထဲက Sludge records: MARPOL violations in Germany ထဲမွာပါတဲ့… Case 2 ေလးကိုလည္း ဖတ္မိမယ္ထင္ပါတယ္… အဲဒါကေတာ့ Section 3.1 ထဲမွာ Fuel Oil Drain Tank ကို Sludge Tank အေနနဲ႔ ေဖၚျပထားျပီး… အဲဒီက ဆီေတြကို Transfer လုပ္ျပီး ျပန္သံုးတာကို Oil Record Book မွာထည့္ေရးတာ မမွန္ဘူး၊ Fuel Oil Drain Tank ထဲက Fuel ေတြကို Main Engine အတြက္ ျပန္မသံုးသင့္ဘူး… မီးရႈိ႕ရင္ရႈိ႕ပစ္… ဒါမွမဟုတ္ ကမ္းနားပို႔သင့္တယ္လို႔ ေထာက္ျပပါတယ္… အဲဒါရဲ႕ အက်ိဳးဆက္အျဖစ္ Record လုပ္ထားတဲ့ Quantity ဟာ ၁% Slugde မရွိေတာ့ဘူးေပါ့….
ဒီ Case နဲ႔ပတ္သက္ျပီး
German Authorities ေတြက the supplement of IOPP Certificate မွာ မွားယြင္း ျဖည့္သြင္းထားတဲ့
အခ်က္၂ ခ်က္ကိုေထာက္ျပသြားပါတယ္…
၁။ Bilge Tank ဟာ Section
3.3 ေအာက္မွာ ရွိေနရမဲ့အစား Section 3.1 ေအာက္မွာ ေရာက္ေနတာ…
၂။ Fuel Oil Drain Tank ကို
Sludge Tank အေနနဲ႔ထားခ်င္ထား၊ ဒါမွမဟုတ္ရင္ေတာ့ Section 3.1 ကေန ဖ်က္ပစ္ဖို႔ပါပဲ…
အဲဒီေတာ့ Class က ျပန္လည္ရွင္းလင္းရာမွာ Sludge ေတြကို ျပန္မသံုးဖို႔ တားျမစ္ထားတဲ့ Rules and Regulations ေတြ MARPOL ANNEX I သို႔မဟုတ္ the resolutions of MEPC မွာ မရွိဘူးလို႔ဆိုပါတယ္… Owner ကိုလည္း Fuel Oil Drain Tank နဲ႔ Sludge Pump ၾကားမွာရွိတဲ့ပိုက္ေတြ ျဖဳတ္ပစ္ျပီး… Fuel Oil Drain Tank ကို Section 3.1 ေအာက္ကေန ပယ္ဖ်က္ပစ္ျပီး the supplement of IOPP Certificate ကို ျပန္ျပင္ဖို႔ အၾကံျပဳပါတယ္…
အဲဒါကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္
Record လုပ္တဲ့ေနရာမွာ မမွားေအာင္ဂရုစိုက္ဖို႔လိုပါတယ္…. Section 3.1 နဲ႔ 3.3 ေအာက္က
Tank ေတြရဲ႕ နံမည္ေတြကိုလဲ ကိုယ့္သေဘာၤမွာ ဘယ္လိုပဲေခၚေဝၚပါေစ… Supplement ထဲက နံမည္ေတြအတိုင္း
Oil Record Book အတိအက် ေရးသားပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္…
Port ေတြမဝင္ခင္ Ship Waste Declaration မွာ ျဖည့္ပို႔ရတဲ့အခ်က္အလက္ေတြမွာလဲ Maximum dedicated storage Capacity ဆိုတဲ့ေနရာမွာ Oily Residue ဆိုရင္ Section 3.1 ေအာက္မွာရွိတဲ့ Tanks ေတြအားလံုးေပါင္းရဲ႕ Total Volume Capacity ကို ျဖည့္ရမွာပါ… အဲဒီလိုပဲ Oily Bilge water ဆိုရင္ Section 3.3 ေအာက္မွာရွိတဲ့ Bilge Water Tanks ေတြရဲ႕ Total Volume Capacity ကိုျဖည့္ပါ… ဘာလို႔ဒါေတြေျပာေနရသလဲဆိုရင္ မွားယြင္းျဖည့္ေနတာေတြ ေတြ႔ေနရလို႔ပါပဲ….
ဒါ့အျပင္ Port Authority ေတြက ခင္ဗ်ားတို႔ သေဘာၤမွာရွိေနတဲ့ Tank Capacity နဲ႔ ရိွေနတဲ့ Sludge / Bilge Water ေတြရဲ႕ ပမာဏကို တြက္ခ်က္ၾကည့္ျပီး အေရးယူေဆာင္ရြက္မွာျဖစ္လို႔ Total Volume Capacity က မွန္ကန္ဖို႔ လိုပါတယ္….
အဲဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔ Agent က ကၽြန္ေတာ္တို႔သေဘာၤကို ေပးပို႔လိုက္တဲ့ Europe က ဆိပ္ကမ္းတခုရဲ႕ Port Regulation for the Waste ဆိုတာေလးကို ဖတ္ၾကည့္ပါအံုး….
Port regulation for the
waste:
- If
you arrive without having discharge any waste (sludge + garbage) in an EU
port before (…………, Port Name), you'll be taxable. Then we will discharge
your garbage as it will be less expensive than to pay the tax.
- If
you intend to discharge your waste (sludge + garbage) in an EU port after
(…………., Port Name), then you have to arrive in (…………., Port Name) with
less than 50% of your tank capacity (sludge, bilge water, ...) otherwise
port authorities will force you to discharge all your waste.
- If
you intend to discharge your waste (sludge) in a non EU port after (…………,
Port Name), then you have to arrive with less than 25% of your tank cap
capacity (sludge, bilge water, ...) otherwise port authorities will force
you to discharge all your waste.
- အဲဒီဆိပ္ကမ္းမေရာက္ခင္
တျခား EU Port ေတြမွာ (Sludge+Garbage) မခ်ခဲ႔ရင္ အခြန္ေပးရမယ္… ျပီးရင္
Garbage ကိုလည္း ခ်ရမွာပါ….
- အကယ္၍
ဒီဆိပ္ကမ္းျပီး ေနာက္ EU Port တခုမွာ (Sludge+Garbage) ခ်မယ္ဆိုရင္ ဒီဆိပ္ကမ္း
ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ Sludge ေတြ Bilge Water ေတြဟာ Tank Capacity ရဲ႕ ၅၀% ေအာက္မွာရွိရမယ္….
ေက်ာ္ေနရင္ေတာ့ မျဖစ္မေန ဒီဆိပ္ကမ္းမွာ ခ်ရေတာ့မွာပါ….
- အကယ္၍
EU Port မဟုတ္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းတခုမွာ ခ်မယ္ဆိုရင္ အဲဒီဆိပ္ကမ္းကိုေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ
Tank Capacity ရဲ႕ ၂၅% ေအာက္မွာရွိရမယ္… ေက်ာ္ေနရင္ေတာ့ မျဖစ္မေန ဒီဆိပ္ကမ္းမွာ
ခ်ရေတာ့မွာပါ….
အဲဒီေတာ့ ဒီ Port
Regulation ေလးကိုပဲ နမူနာယူျပီး ဆိပ္ကမ္းတခုမဝင္ခင္မွာ… ကိုယ့္သေဘာၤမွာရွိေနတဲ့
Sludge နဲ႔ Sludge Tank Capacity ကို တြက္ခ်က္ၾကည့္ျပီး % ဘယ္ေလာက္ရွိေနတယ္… Local
Port Regulation က ဘာလဲဆိုတာ ၾကိဳတင္သိထားသင့္ပါတယ္…
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.