EU အဖြဲ႔ဝင္ႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ဝင္ထြက္ေနေသာ သေဘာၤမ်ားမွ
Fuel မ်ား၏ Sulphur ပါဝင္မႈကို စစ္ေဆးရမည့္ နည္းလမ္း၊ အၾကိမ္အေရအတြက္ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ
လုပ္ပိုင္ခြင့္ နည္းဥပေဒကို Commission Implementing Decision (EU) 2015/253 အရ ျပဌာန္းလိုက္ျပီျဖစ္သည္။
(၁) EU အဖြဲ႔ဝင္ႏိုင္ငံမ်ားသို႔ တႏွစ္တာအတြင္း ဝင္ထြက္ေနေသာ
သေဘာၤအေရအတြက္၏ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ Ship Log Books ႏွင့္ Bunker Delivery Note မ်ားကို
စစ္ေဆးမည္။
ထို႔အျပင္ ၁-ဇန္နဝါရီ ၂၀၁၆ မွစၿပီး သေဘာၤေပၚမွာ အသံုးျပဳေနေသာ
ဆီ (Fuel) ၏ ဆာလဖာ (Sulphur) ပါဝင္မႈကို Fuel Service System မွ ဆီနမူနာယူ၍ေသာ္၎၊ သို႔မဟုတ္
Seal လုပ္ထားေသာ Bunker Sample မွ ဆီနမူနာကို ေသာ္၎၊ သို႔မဟုတ္ အထက္ပါနည္း ၂ မ်ိဳးလံုးသံုး၍
ေသာ္၎၊ ေအာက္ပါ ရာခိုင္ႏႈန္းအတိုင္း စစ္ေဆးမည္ျဖစ္သည္။
(က) SECAs (Baltic Sea area and the North Sea
specified in regulation 14.3.1 of MARPOL ANNEX VI) နယ္နမိတ္အတြင္း လံုးဝပါဝင္ေနေသာ
EU အဖြဲ႔ဝင္ႏိုင္ငံ ျဖစ္ပါက တႏွစ္တာအတြင္း ဝင္ထြက္ေနေသာ သေဘာၤ အေရအတြက္၏ ၄၀%
(ခ) SECAs နယ္နမိတ္အတြင္း တပိုင္းတစပါဝင္ေနေသာ အဖြဲ႔ဝင္ႏိုင္ငံ
ျဖစ္ပါက ၃၀%၊
(ဂ) SECAs နယ္နမိတ္အတြင္း မပါဝင္ေသာ အဖြဲ႔ဝင္ႏိုင္ငံ ျဖစ္ပါက
၂၀% (၁ ဇန္နဝါရီ ၂၀၂၀ တြင္ ၃၀% ျဖစ္မည္)
ဆီနမူနာ ယူရာတြင္ Flag Administration (သို႔) Flag ကိုယ္စား
အသိအမွတ္ျပဳ အဖြဲ႔အစည္းမွ အတည္ျပဳထားေသာ သေဘာၤ၏ Fuel Piping Arrangement Plan တြင္
ေနရာသတ္မွတ္ေဖာ္ျပထားေသာ Sample Valve မွ ယူရမည္။
အကယ္၍ အထက္ပါအတိုင္း သတ္မွတ္မထားပါက Sample Valve ေနရာသည္
ေအာက္ပါအခ်က္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စံုရမည္။
(က) လြယ္ကူစိတ္ခ်ရေသာ ေနရာ ျဖစ္ရမည္။
(ခ) Grade မတူေသာ ဆီမ်ားကို စက္မွ အသံုးျပဳေသာေနရာ ျဖစ္ရမည္။
(ဂ) Fuel Service Tank မွ လာေသာ ေနရာ ျဖစ္ရမည္။
(ဃ) ဆီအမ်ိဳးအစား၊ Flow Rate၊ အပူခ်ိန္၊ ဖိအားတို႔ကို ထည့္သြင္းစဥ္းစား၍
စက္ႏွင့္အနီးဆံုး ဆီအဝင္ေနရာ ျဖစ္ရမည္။
(င) သေဘာၤမွ အဆိုျပဳ၍ စစ္ေဆးေရးမွဴးမွ လက္သင့္ခံေသာ ေနရာျဖစ္ရမည္။
(၂) အကယ္၍ Fuel Sample Valve ကို modification လုပ္၍ တတ္ဆင္မည္ဆိုပါက
approval လုပ္ရန္၊ survey လုပ္ရန္ လိုအပ္ပါသည္။
(က) Plan Approval
Modification လုပ္ထားသည့္ Fuel Oil Piping Diagram ကို
Class သို႔ တင္ျပ၍ Approval ယူရမည္။
(ခ) ေအာက္ပါအတိုင္း Survey ျပဳလုပ္ရမည္။
(၁) Modification လုပ္ထားျခင္းကို အတည္ျပဳျခင္း
(၂) Hydrosatatic Test (သို႔) Leak Test ျပဳလုပ္ျခင္းတို႔
ျပဳလုပ္ရမည္။
Ref:
Technical Information TEC-1047, Class NK
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.